...World Report. “Het vermindert de kans dat mensen in de toekomst melding maken van misbruik, uit angst dat ze niet worden geloofd of negatieve feedback krijgen.” Wat voor invloed de...
...allesbehalve broos en breekbaar. Ik zie dat kritiek of feedback niet eens de kans krijgt in te dalen: de verkrampte gesprekken over racisme met fragiele, als gevoelig bestempelde mensen, ontaarden...
Marco Agema gaat met zijn ‘inspiratiewagen’ langs scholen en maakt ondernemers wegwijs in de wereld van duurzame snacks. Beeld: Coco Olakunle De horeca krijgt de duurzame smaak langzaam te pakken,...
...“Toen ik te gast was bij een frisdrankfabrikant vroeg ik: stel, een homoseksuele accountmanager gaat naar een horecazaak waar de eigenaar iets tegen homo’s heeft. Is de klant dan koning,...
...door middel van trial and error. De voorbeelden worden niet vooraf gelabeld, maar het algoritme krijgt op basis van de resultaten achteraf feedback met een beloning als het de juiste...
...bij de politie en de Koninklijke Marechaussee. De Ombudsman noemde het recent nog institutionele vooringenomenheid. Daarnaast is er sprake van discriminatie in het onderwijs, op de arbeidsmarkt, in de horeca,...
...slavernij is volgens Zuidema veel lager dan over bijvoorbeeld seksuele uitbuiting. “Slachtoffers van arbeidsuitbuiting worden minder zielig gevonden: ‘ze verdienen hier in de landbouw of horeca meer dan in het...
...mannelijkheid wél verschil maakt: de patiënt. Sommigen zijn verrast, maar vinden het leuk. Sterker nog, als feedback van zijn patiënten krijgt hij weleens terug dat hij in zijn verpleging rustiger...
...een horecazaak runnen. Mijn idealisme is geen doel op zich: was de wereld gelijkwaardiger, dan zou ik deze emancipatiestrijd niet voeren. Dan zou ik puur vanuit mijn fantasie liedjes maken,...
...Schiedam de laatste les gegeven aan zijn leerlingen van de Rotterdamse Beroepentuin. Statushouders en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt leren bij hem basisvaardigheden voor de horeca, om daarna stage...
...“Op gronden van volksgezondheid is tijdens de crisis ingegrepen in meerdere sectoren, zoals de horeca- of de cultuursector. Het kabinet had ervoor moeten kiezen om op diezelfde gronden een fokverbod...
...zo veel mogelijk verschillende lichaamstypen. Wanneer ik de dikste persoon ben die je volgt, is je feed niet divers genoeg. Gebruik altijd een trigger warning (TW) wanneer je over body...
...niet op mijn visitekaartje zetten. Ondernemer voelt meer als iemand met een eigen horecazaak en als idealist zag ik mezelf ook nooit. Mensen laten lachen was lang mijn ideaal, dat...
...merk in januari voor het laatst een zwart model op hun feed had geplaatst én dat een T-shirtontwerp gestolen bleek te zijn, kon ophef niet uitblijven. In The Style reageerde...
...de woningmarkt, in het onderwijs, de horeca en in de media. Daarbovenop komt het geweld van de politie, de bijna verveelde blik van de witte agent die George Floyd met...
...de plasticindustrie geen rekening mee gehouden.” Grootse plannen voor een verbod op niet afbreekbaar plastic in China (waaronder een verbod op plastic tasjes en wegwerpplastic in de horeca) heeft als...
...autoriteiten de horeca op geen zwarte klanten te helpen. ‘Voor gemarginaliseerde groepen is de combinatie stigma en virus levensgevaarlijk.’ Toen het coronavirus net zijn opmars begon te maken in Europa...
...sluiten van de horeca zijn er enorme voedseloverschotten, terwijl de nood bij voedselbanken hoog is Zijn team krijgt voedseloverschotten van de gesloten horeca en hun leveranciers en maakt elke week...
...Apel, stonden voor een dichte deur. Onder de aangekondigde sluiting van onder meer horeca, scholen en sportclubs, bleken ook opvangcentra voor asielzoekers te vallen. Gezien het ‘contact-intensieve karakter’ van de...
...zoveel positieve feedback Je wordt extra gestimuleerd om het goed te doen, vertellen Arne Broekhoven en zijn vriendin Lieke Wouters (37). “Wij waren wel met duurzaam leven bezig. Maar in...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden