...tegen geïnstitutionaliseerde ongelijkheid, vieren we die Dus als de koning op handelsmissies aanpapt met mensenrechten schendende regimes, of jolig een biertje drinkt met de toch-wel-dictator-van-Rusland, of als koningin Máxima een...
...allemaal mooi, maar toch klein bier. De gemeente is nu wel in tien wijken de eerste serieuze stappen aan het zetten richting verduurzaming, de zogenaamde ‘Groene Energiewijken’. Daar zitten ook...
...World Report. “Het vermindert de kans dat mensen in de toekomst melding maken van misbruik, uit angst dat ze niet worden geloofd of negatieve feedback krijgen.” Wat voor invloed de...
...allesbehalve broos en breekbaar. Ik zie dat kritiek of feedback niet eens de kans krijgt in te dalen: de verkrampte gesprekken over racisme met fragiele, als gevoelig bestempelde mensen, ontaarden...
...Pasie. Maar ook voor levensmiddelen, diesel of een fris biertje zijn de inwoners van Kawemhakan er regelmatig te vinden. In 2018 keurde Suriname het Minamata-verdrag goed. Dat ‘internationale kwikverdrag’ van...
...zoveel tijd komen we bij elkaar om het Europese klimaatbeleid te bespreken met groene thee en gemberkoekjes of met bier en bitterballen. De eerste keer leren we elkaar kennen en...
...bier: voor 2 miljard euro per jaar worden Nederlandse bedrijven door de overheid geholpen met fossiele brandstofprojecten in landen zoals Mozambique, Brazilië, Tanzania, Nigeria, Maleisië en Egypte. Er gaat twee...
...NL, Kees van Biert van Stichting BD Grondbeheer, Danielle de Nie van Stichting Wij.land en Liesbeth Soer van Triodos Regenerative Money Centre. Geert van der Veer Beeld: Coco Olakunle Gerjan...
...nú investeren in klimaatbeleid, voordat het te laat is.’ Toen corona nog een ver-van-ons-bedshow was en er in cafés lacherig geproost werd met flesjes van het gelijknamige biermerk, waarschuwden tientallen...
...door middel van trial and error. De voorbeelden worden niet vooraf gelabeld, maar het algoritme krijgt op basis van de resultaten achteraf feedback met een beloning als het de juiste...
...glas wijn (125 ml) te produceren. Vergeleken met bier of thee is de productie dus behoorlijk waterintensief: bier kost 74 liter per glas (250 ml), thee 27 liter per glas...
...mannelijkheid wél verschil maakt: de patiënt. Sommigen zijn verrast, maar vinden het leuk. Sterker nog, als feedback van zijn patiënten krijgt hij weleens terug dat hij in zijn verpleging rustiger...
...simpelweg meer overlast en andere problemen die samenhangen met mensen die op straat leven. Utrecht kijkt wat nodig is om te voorkomen dat mensen rondhangen, uit vuilnisbakken eten of bierblikken...
...wereldmarkt voor eiwitten. FUMI ont wikkelt diervrije alternatieven uit onder meer gist (een restproduct bij bierbrouwen) micro-algen en schimmels, wat een CO2-reductie van minstens 80 procent zou opleveren. De filosoof...
...zo veel mogelijk verschillende lichaamstypen. Wanneer ik de dikste persoon ben die je volgt, is je feed niet divers genoeg. Gebruik altijd een trigger warning (TW) wanneer je over body...
...merk in januari voor het laatst een zwart model op hun feed had geplaatst én dat een T-shirtontwerp gestolen bleek te zijn, kon ophef niet uitblijven. In The Style reageerde...
...bier en frisdrank op straat. Met de opbrengst kunnen ze alleen hun dagelijkse eten kopen. Dus hoe kun je voor die bewoners regelen dat ze thuis kunnen blijven? De regering...
...zoveel positieve feedback Je wordt extra gestimuleerd om het goed te doen, vertellen Arne Broekhoven en zijn vriendin Lieke Wouters (37). “Wij waren wel met duurzaam leven bezig. Maar in...
...laten liggen’, zegt iemand. Ter inspiratie worden screenshots van een carnavalssite gedeeld. Een Geisha, een Arabier en Peruaanse boer passeren de revue. Nu ken ik niet iedereen uit de groep...
...en inhoud van de video. Je zou denken dat het Rode Kruis iets doet met deze feedback – en misschien de video offline haalt. Maar nee, de organisatie reageert op...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden