...is vooral te danken aan slimme marketing. Massaproductie Het is opmerkelijk dat een thee die zoveel tijd kost om te produceren dankzij gezondheidsrages inmiddels een massaproduct is geworden. De...
...je zo te laten denken”, zegt Cross. “Het draait allemaal om jou – je feed, je netwerk, je vrienden.” Social media geven geen impuls om actie te ondernemen ...
...en winstmarges: ze is al tien jaar marketingstrateeg. “Daarin zocht ik ook naar manieren om de wereld een beetje beter te maken. Ik heb voor Artsen Zonder Grenzen gewerkt en...
...marketing begint in kinderboeken; de overheid en de sector houden dit in stand”, zegt Jeroen Candel, landbouwbeleidswetenschapper bij Wageningen University & Research. “Er gaat nog altijd overheidsgeld naar reclames voor...
...“Het was een heel moeilijke periode”, zegt Rugamba, die in Uganda een universitaire studie marketing deed en vier jaar lang bij de Ugandese tak van Unilever werkte, waar ze veel...
...via een omweg alsnog op het hoger onderwijs, waarna hij onder meer marketingadviseur werd. Maar hiphop bracht hem eind jaren tachtig pas echt op zijn bestemming. Het betekende voor...
...achteraf verspreidde, staat Damian als ‘covergirl’. “Ik heb het gevoel dat we een marketingtool zijn voor Pride, terwijl we gecensureerd werden. De leus ‘Pride is a protest’ is vaak erg...
...horen. Daar is wat voor te zeggen, want transparantie is cruciaal in een democratie. Peilingen geven kiezers een idee van wat anderen zouden stemmen en volksvertegenwoordigers feedback van de kiezers...
...wereldwijde aandacht toen ‘zwart Hollywood’ tijdens kerst en oud en nieuw bijeenkwam in de hoofdstad Accra. De overheid huurde daarvoor de Ghanees-Amerikaanse marketinggoeroe Bozoma Saint John (voorheen werkzaam bij Uber,...
...zijn hennepmelk in pubs in Beiroet. “Mensen vinden de drank erg lekker, ik heb nog geen negatieve feedback gekregen”, verzekert hij. Plots springt Chamas op uit de sofa in...
...filosofie van DMC ‘heal the land, feed the people’: zowel het land als het voedsel dat wordt verbouwd moet helend zijn voor mensen. Tijdens de pandemie nam voedselonzekerheid in...
...gestreden, er is werk aan de winkel. De auteurs bedanken Merel Kauffman, Cecile Trooster en Action Aid voor hun waardevolle feedback. COP staat voor Conference of the Parties. De...
...in commerciële banen binnen de marketing en communicatie. Hard skills als meetbare vaardigheden en analytisch vermogen hadden meer aanzien dan soft skills als vriendelijkheid en inlevingsvermogen. Ik zette mijn kwetsbaarheid...
...verhuisde, werkte Joshi in India negen jaar als marketing- en communicatieadviseur. “Maar koken was altijd een hobby van me, of let’s say: ik vond het leuk. Toen ik hierheen was...
...door te gaan. Het mooie van die periode is dat het de angst wegnam om zelf een partij te beginnen. Zonder businessplan, marketingcampagne, investeerdersronde of vervoer. Naam, Kamer van Koophandel,...
...Warner Music, zijn al jaren actief in Nigeria. Er is veel geld en kennis over productie, branding en marketing en er worden makkelijk lijntjes gelegd met internationale media- en streamingbedrijven,...
...de markt verkochten. Beeld: Atikah Zata Amani In West-Java moesten boeren recentelijk plaatsmaken voor een kolencentrale Voor de fotoserie Feeding the Nation reisde Zata Amani langs boerengemeenschappen in Indonesië, om...
...Vaak hebben ze al samengewerkt met producers, maar waren ze bang om hun feedback te geven – terwijl ze duidelijk weten wat ze willen. Vrouwonvriendelijke grappen De verhoudingen in de...
...ze slim gebruik van elkaars kennis en kunde. Zo legt Alalloush voornamelijk contact met de mensen in de opvang en zet Loos als marketing- en communicatie-expert haar vaardigheden in om...
...dat de trans-Atlantische mensenhandel niet in het (marketingtechnisch handige) jaar 1619 begon. Zelf noemt hij 1441 als het eerste jaar waarin westerse Euraziërs voor het eerst tot slaaf gemaakte mensen...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden