...als de percentages aan kleur en leeftijd zorgvuldig bijgehouden worden door de afdeling marketing. Volgens de Sociaal Economische Raad heeft maar 3,6 procent van de leidinggevenden een migratieachtergrond Toen kwamen...
...vleesvervangers goedkoper worden en voor meer mensen bereikbaar. Ze weten, door budget voor klantenonderzoek, marketing en naamsbekendheid, producten aantrekkelijk te maken voor het grote publiek.” 5. Gentechnologie Een burger die...
...zo veel mogelijk verschillende lichaamstypen. Wanneer ik de dikste persoon ben die je volgt, is je feed niet divers genoeg. Gebruik altijd een trigger warning (TW) wanneer je over body...
...Marketing is een afspiegeling van de maatschappij. We leven in een tijd waarin het steeds gebruikelijker is je uit te spreken voor of tegen maatschappelijke ontwikkelingen. Wat je ergens van...
...heel gevoelig voor duurzame marketing, maar ik ben het zó zat om het gevoel te krijgen dat klimaatverandering mijn schuld is. Kapitalisme zal altijd op gespannen voet staan met duurzaamheid....
...“Naarmate we meer online kopen, hebben duurzame modemerken stevigere concurrentie van winkels met een sterke online aanwezigheid en grote marketingbudgetten”, zegt trendanalist Dubbeld. Tegelijkertijd ziet ze kansen, omdat webshops als...
...met Black Lives Matter, en telkens kaatsen critici en activisten de bal terug met een oproep: voeg de daad bij het woord, anders is antiracisme niet meer dan een marketingtruc....
...Niet-inclusieve industrie Mode kampt bovendien met een gebrek aan diversiteit. Zonder inclusief leiderschap of representatieve marketing zijn merken gedoemd steeds opnieuw in dezelfde racistische fouten te vervallen. De mode-industrie kent...
...de KVK hebben ingeschreven vormen ze een onoverkomelijk obstakel. Door hun relatief hoge uurloon komen sekswerkers, ook met administratie-, marketing-, reis- en voorbereidingstijd, vaak niet aan de 23 uur per...
...lijkt dus meer een marketingstunt dan een oplossing. De zesduizend activisten die eind juni 2019 de Duitse bruinkoolmijn Garzweiler II bezetten, verhinderden in één weekend meer CO2-uitstoot dan KLM met...
...vrij zolang Snelle de best verkopende rapper is terwijl Mocromaniac nog leeft 46. We zijn niet vrij zolang diversiteit wordt ingezet als marketingtool 47. We zijn niet vrij zolang dat...
...waardoor marketing cruciaal is. Juist daarom kan druk van consumenten een enorme invloed hebben. Posts hierover op sociale media, waar de drempel om je ongenoegen over een merk te uiten...
...zoveel positieve feedback Je wordt extra gestimuleerd om het goed te doen, vertellen Arne Broekhoven en zijn vriendin Lieke Wouters (37). “Wij waren wel met duurzaam leven bezig. Maar in...
...Het Dutch Emergency Fund is een actie gestart voor sekswerkers die in directe geldnood zitten Volgens Anne van Roosmalen, marketingmanager bij NLvoorelkaar, hebben sinds de lancering 1200 vrijwilligers zich aangemeld...
...dan 10.000 euro per maand maar ook bijvoorbeeld marketingstrategen of logistiek managers verdienen ruim boven het modale inkomen. Dat deze beroepen niet ‘cruciaal’ zijn, betekent niet dat ze onbelangrijk zijn,...
...want we doen de marketing helemaal zelf. Balanceren tussen vraag en aanbod. Soms ook ‘nee’ verkopen, omdat mensen vergeten zijn dat kip een seizoensproduct is. In de winter lopen er...
...en inhoud van de video. Je zou denken dat het Rode Kruis iets doet met deze feedback – en misschien de video offline haalt. Maar nee, de organisatie reageert op...
...bioscopen. Er spelen vreselijk achterhaalde ideeën: ‘een donker publiek leest geen kranten’, zei een filmmaatschappij Toen Twelve Years a Slave uitkwam, wilden wij helpen met de marketing. De filmmaatschappij sloeg...
...een project van het Wereldnatuurfonds voor de amoerluipaard, en zij helpen ons in de marketing. De fabriek investeert eigenlijk ook in ons, want in de beginfase kost het meer tijd...
...koffie met Nina Conrady, marketingmanager B2B bij Original Beans, een van de merken die ik zowel bij Marqt als Clearchox terugvind. Als ik haar vraag naar de plofcacao waar Koemans...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden