...zeker beginnende, podcastmakers: hoe bereik ik meer mensen, hoe laat ik mijn publiek groeien? Promotie en mond-tot-mondreclame werken, maar toegankelijkheid kan ook zorgen voor een groter – en diverser –...
...aandringen. Twee dagen later bleek dat we te vroeg gejuicht hadden.” De definitieve versie was op twee belangrijke punten gewijzigd: er is nog wél geld voor reclame voor het ‘meest...
...je lichaam ‘bikiniproof’ te krijgen tot in de reacties onder een reclame met plussize-modellen waarin ‘eindelijk eens échte vrouwen te zien zijn!!!’ Het is die tante die je zegt dat...
Grote bedrijven spreken zich in reclames en met gevatte posts op social media uit tegen racisme en seksisme. Dat lijkt gedurfd, maar is vooral uit lijfsbehoud. Jonge, progressieve consumenten stemmen...
Still uit reclame voor huidbleekmiddel Fair & Lovely (2018) Unilever, Gillette en Tony’s Chocolonely: bedrijven staan in de rij om zich solidair te tonen met de Black Lives Matter-beweging. Maar...
...merk in januari voor het laatst een zwart model op hun feed had geplaatst én dat een T-shirtontwerp gestolen bleek te zijn, kon ophef niet uitblijven. In The Style reageerde...
...groot deel is ook non-verbaal: wat mensen doen en de beelden die we zien. Beelden op tv, op social media, in reclamefolders, kinderboeken. Er zijn zwarte ouders die tegen hun...
...een verbod op reclame geldt, maar ook een verplichte waarschuwing op het product staat. Voor de bio-industrie en de fossiele industrie zou een algeheel reclameverbod moeten komen Toen in 2006...
...reclamespotje van Ikea, waarin de manager duurzaamheid de kijker ervan probeert te overtuigen dat duurzamer leven toch echt begint met Ikeaproducten kopen. Ikea – verantwoordelijk voor 1 procent van de...
...zoveel positieve feedback Je wordt extra gestimuleerd om het goed te doen, vertellen Arne Broekhoven en zijn vriendin Lieke Wouters (37). “Wij waren wel met duurzaam leven bezig. Maar in...
...werd aangeraden, maandverband was er vooral zodat je in een hagelwit jurkje kon blijven tennissen, bloed in reclames was blauw en een uit een bikinibroekje gefloepte haar was een doodzonde....
...gehaald. De Belgische Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) heeft de klacht behandeld en besloten dat de advertentie moet worden stopgezet in de huidige vorm. De Jury is van...
...en later door de EU medegefinancierde campagne ‘Kip, het meest veelzijdige stukje vlees’. In de jaren 80 werd zelfs reclame gemaakt met ‘Melk moet’. En nu de Europese markt verzadigd...
...en reclamespotjes, in krantenkaternen en op opiniepagina’s. Maar ook in beleidsnota’s wordt in wervende teksten over de eigen woning gesproken als ‘een trots bezit of een stille droom’. Het gebeurt...
...first video?❤️ mahalo nuiiiii for all the support and positive feedback??? #tillthelastalohaaina pic.twitter.com/MxJeWvSaAt — ti (@tiarekolo) December 4, 2019 De Greta’s die we negeren Chinees-Nederlandse jongeren pikken racisme niet meer...
...zeker potentie in zit voor de toekomst: “Als de informatie op de goede manier wordt voorgelegd aan de consument kun je uiteindelijk het gedrag beïnvloeden.” Bijvoorbeeld door onmiddellijk feedback te...
...er een einde komt aan abortus en euthanasie in Nederland. Daardoor ontstaat een cultuur van leven, waarmee God, de Schepper van het leven, geëerd wordt.’ Pro-life reclame De doelstelling van...
...tieners binnen terwijl ze kreten schreeuwen als “Klaarkomen is moord” en “Jouw masturbatiesok is een massagraf”. In 2070 maken influencers reclame voor het eten van je eigen nagels (veel eiwitten!)...
...in liefdesrelaties is een punt van strijd in het hedendaags feminisme. Update 22 oktober 2019: In de nieuwe reclamecampagne van de Albert Heijn staat de werkende moeder centraal: Ilse, filiaalmanager,...
...apparaten, 15 kilo aan textiel en 16 kilo aan meubels en speelgoed weg, zo blijkt uit onderzoek van Stichting Ideële Reclame (SIRE). Met dat in gedachten heeft de stichting vorige...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden