...steeds meer de voordelen van in. Door transparant te worden, krijgen ze meer vertrouwen van consumenten. En volgens mij nog belangrijker: ze krijgen ook vertrouwen van de textielarbeiders. Zij hebben...
...neemt namelijk ruim drie keer zoveel energie af als de Nederlandse huishoudens. En die zakelijke energiemarkt is aanzienlijk grijzer dan die voor consumenten. Kijken we naar het aantal leveranciers dat...
...dat dikke mensen ook een consumentengroep zijn en dat we het beu zijn dat iedereen ons over het hoofd ziet. De tijd dat we blij mochten zijn met één vormeloos...
...toegenomen export. Een EU-persbericht benadrukte dat daarbij de hoogst mogelijke eisen zullen gelden voor voedselveiligheid en consumentenbescherming. Wat volgens de EU ook hoog in het vaandel staat is milieuregelgeving, zoals...
...vingers? Straks hebben de klanten door alle isolatiemaatregelen veel minder stroom nodig. De Beer: “Het doel van Greenchoice is om consumenten groene stroom uit Nederland aan te bieden én om...
...Business of Fashion van McKinsey uit 2018. Steeds meer consumenten verwachten dat beautymerken en hun leveranciers zich zullen richten op een groenere wereld. Hoe consumenten van kleur daarover denken, daar...
Met een nieuwe campagne wil SIRE consumenten aansporen om kapotte producten te repareren in plaats van weg te gooien. Maar wie spoort bedrijven aan om reparatie niet zo onnodig moeilijk...
...Karsten Achter elk kledingstuk schuilt een verhaal, aan de designer de taak om dit verhaal te vertellen. Pas dan zullen consumenten bewustere modekeuzes maken, vindt Sharita Karsten. “Ik vind het...
...meer dan alleen het uiteindelijke prijskaartje in de supermarkt. “In de eerste plaats gaat het natuurlijk om een eerlijke verdeling van de consumenteneuro’s over de verschillende partijen in de keten...
...je hotelkamer. Gedragsverandering Reisorganisaties als Thomas Cook, TUI en Marriott experimenteren nu nog vooral met VR in de vorm van ‘try before you fly’: consumenten lekker maken voor het boeken...
...“Mercosur is een blok met bijna 300 miljoen consumenten”, vertelt Cara McLaughlin van belangenorganisatie ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association). “In 2017 hebben we in dat hele gebied maar vijftigduizend auto’s...
...er niet zelf op selecteren in de webshop. Bloomon Het online bedrijf Bloomon, dat sinds 2014 bestaat, biedt een abonnementenservice die consumenten kunnen afsluiten om zo periodiek ‘trendy’ boeketten te...
...niet de dader is. De boeren zitten, net als wij als consumenten, vast in een systeem waar ze niet zomaar uit kunnen. Behalve als ze radicaal iets anders gaan doen....
...Niet bepaald munitie om consumenten te overtuigen dat recycling belangrijk is. Datzelfde geldt voor KLM: als die echt wil dat we minder vliegen, waarom dan geen alternatief bieden, of stoppen...
...van de supermarkten – ondanks dat de helft van de consumenten minder vlees wil eten. Daardoor neemt de vleesproductie niet of slechts mondjesmaat af en warmt het klimaat in rap...
...dat te doorbreken moet je in het dagelijks leven van de consument binnendringen”, zegt woordvoerder van het Voedingscentrum Oene van der Wal. “Dat effect hebben influencers, omdat consumenten kijken naar...
...moe, en er komt bloed uit me. Ik vraag me af wat de waarde is van fancy rapporten vol woorden over bewuste zorgconsumenten als iemand die ziek is er niet...
...– geld uitgeeft voor bewustzijn over watergebruik onder consumenten, maar daarbij volledig focust op de 3 procent die we thuis gebruiken en niet op de consumptie van dierlijke producten –...
...markt de afgelopen decennia opgeleverd? Is armoede werkelijk bestreden of hebben vooral bedrijven en consumenten met een schuldgevoel hiervan geprofiteerd? Roozen en Opoku discussiëren over zes keuzes. Hulp of handel?...
...het economisch model ligt ook bij onderwijs. Zowel consumenten als producenten moeten beter geïnformeerd worden over het circulaire model. Er moet een manier gevonden worden om de consument te wijzen...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden