...boetes zijn we niet vrij 6. Er worden nog steeds grappen van mijn meme page verwijderd als daar trans mensen in voorkomen en ik ben er helemaal klaar mee 7....
...door het verspreiden van filmmateriaal (onder andere op Netflix) en het beïnvloeden van wetgeving in de Verenigde Staten. There's survivors that took down BackPage, Craigslist, Tumblr, & right now they're...
...waardoor marketing cruciaal is. Juist daarom kan druk van consumenten een enorme invloed hebben. Posts hierover op sociale media, waar de drempel om je ongenoegen over een merk te uiten...
...Het Dutch Emergency Fund is een actie gestart voor sekswerkers die in directe geldnood zitten Volgens Anne van Roosmalen, marketingmanager bij NLvoorelkaar, hebben sinds de lancering 1200 vrijwilligers zich aangemeld...
...dan 10.000 euro per maand maar ook bijvoorbeeld marketingstrategen of logistiek managers verdienen ruim boven het modale inkomen. Dat deze beroepen niet ‘cruciaal’ zijn, betekent niet dat ze onbelangrijk zijn,...
...want we doen de marketing helemaal zelf. Balanceren tussen vraag en aanbod. Soms ook ‘nee’ verkopen, omdat mensen vergeten zijn dat kip een seizoensproduct is. In de winter lopen er...
...bioscopen. Er spelen vreselijk achterhaalde ideeën: ‘een donker publiek leest geen kranten’, zei een filmmaatschappij Toen Twelve Years a Slave uitkwam, wilden wij helpen met de marketing. De filmmaatschappij sloeg...
...een project van het Wereldnatuurfonds voor de amoerluipaard, en zij helpen ons in de marketing. De fabriek investeert eigenlijk ook in ons, want in de beginfase kost het meer tijd...
...koffie met Nina Conrady, marketingmanager B2B bij Original Beans, een van de merken die ik zowel bij Marqt als Clearchox terugvind. Als ik haar vraag naar de plofcacao waar Koemans...
...van de Nederlandse geschiedenis. Alsof er niet elk jaar een groot deel van het land strijdt om mensen als Wijnaldum op racistische wijze te portretteren. De marketing van Nederland als...
...menstrueren doe ik wel. De lhbti+-gemeenschap als marketingstrategie Ik wil er graag van uitgaan dat Always met deze verandering goede bedoelingen heeft, maar de manier waarop het merk die verandering...
...spotje. Marketingmagazine AdFormatie noemt het een dieptepunt in de emancipatie van vrouwen én mannen. Ronald van der Aart, relatiemanager van de Albert Heijn, legt in een reactie aan OneWorld uit...
...gesponsord wordt. ‘Waarom laten wij toe dat onze kinderen verleid worden om water te drinken uit plastic flesjes?’ Het gebeurt niet vaak dat ik emotioneel word van een marketingcampagne. Er...
...dan vroeger. Of denk aan voedingsmiddelenbedrijf Unilever, dat de afgelopen decennia talloze fabrieken verkocht, vooral van grondstoffen als olie, en steeds meer een marketingbedrijf is geworden. Een nieuw verdienmodel voor...
...aangesproken. Marketing is een afspiegeling van de maatschappij. We leven in een tijd waarin het steeds gebruikelijker is je uit te spreken voor of tegen maatschappelijke ontwikkelingen. Wat je ergens...
...ik het de jongere generatie acteurs, makers, theaterdirecteuren, zakelijke leiders, hoofden marketing en technici met een biculturele achtergrond na mij gun om meer voorbeelden te hebben waar ze op lijken....
...Ryan Everton Bente Bollmann, marketingmanager bij Lowlands en Down the Rabbit Hole, bevestigt dat Mojo de PLA-bekers van deze festivals gaat recyclen. Dit wil zij doen in samenwerking met het...
...niet-witte stemmen zijn genegeerd, schrijft historicus Marjolein van Pagee. “Wit, links Nederland toont met deze halfslachtige pogingen juist haar koloniale gezicht.” Trots kondigde de gemeente Amsterdam vorige week aan dat...
...soort radicale termen op posters niet slechts ‘oppervlakkige marketing’ is, vindt Jagessar van Pride of Colour. “Daarnaast kun je je afvragen in hoeverre commercie matcht met waar met name de...
...wat diens intentie is. Hoe de brainstorms over de bordjes zijn gegaan, of de marketingmanager ze heeft gezien of ze hebben getwijfeld of het wel kon. Want het is niet...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden