Verder lezen?

Rechtvaardige journalistiek verdient een rechtvaardige prijs.
Maak jij OneWorld mogelijk?

ja, ik word nu lid vanaf 6,- per maand

In veel bedrijfskantines is nog winst te behalen als het gaat om duurzaamheid.
Daarom is stichting Wakker Dier een campagne gestart om bedrijven te wijzen op kiloknallers in de bedrijfskantine. In de campagne wordt aandacht besteed aan diverse soorten voedsel, van biologische eieren en zuivelproducten tot vleeswaren en alternatieven zonder vlees. Werknemers worden opgeroepen kritisch naar het aanbod in de eigen bedrijfskantine te kijken. Kunt u kiezen voor een diervriendelijker alternatief of zijn er alleen producten uit de bio-industrie verkrijgbaar? Inmiddels bieden de meeste grote cateringbedrijven alternatieven aan, ook voor vegetariërs. Wakker Dier roept op om hier bij de inkoop extra op te letten.

670

Over de auteur

Bezoek auteurspagina

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief