...de nieuwe trends en de marketingtactieken van merken weerstaan? De eerste paar weken las ik veel boeken over minimalisme en ik volgde de methode uit het boek Opgeruimd! van Marie...
...affaire of buitenechtelijk avontuur zoeken ‘Flirten is niet alleen voor singles’ Een voorbeeld van hoe marketing inspeelt op vreemdgaand Nederland is de datingsite Second Love. Erik Drost, eigenaar van Second...
...land. Vooral de Kroatische kust was in trek en is dat nu opnieuw. “Zij hebben hun marketing goed op orde. Bij Bosnië denken mensen nog steeds aan de oorlog, maar...
...verspreidden zich dankzij kolonialisme over de hele wereld. De modewereld, de cosmetica-industrie, marketing en de pers begonnen die vervolgens te gebruiken en schoven steeds hetzelfde schoonheidsstandaard naar voren: wit en...
...zien daar stranden vol plastic, iets dat niet mooi staat op hun Instagram feed. Dat kan het moment zijn waarop ze denken: hoe kunnen we hier iets aan doen?” Aanleidingen...
...en greenwashing nu ook de term ‘SDGwashing’ bestaat, signaleert diplomaat Roel Nieuwenkamp. “De term slaat op bedrijven die zich profileren met hun positieve impact als marketinginstrument, terwijl ze hun negatieve...
...imago slaan. Maar echte risico’s loopt Nike helemaal niet, betoogt Nadine Ridder. Nike viert het dertigjarig jubileum van de succesvolle ‘Just Do It’-marketing met een campagne die voorzichtig uitgedrukt niet...
...ze actief nastreven om milieuschade die gepaard gaat met productie terug te dringen. Anderzijds is het voor een hoop bedrijven met minder oprechte, goedbedoelde motieven niet meer dan een marketingslogan,...
...Robert—en mag ter promotie van zijn nieuwe album M van Marketing (dat een week na de release op nummer 10 binnenkwam in de Dutch album top 100) langskomen bij RTL...
...mag. Maar de urgentie ontbreekt hier vaak. Hun constatering resulteert vervolgens in een meer inclusief coverbeleid, maar aan het redactiebeleid, de marketing, de strategie en het HR-beleid wordt niks gedaan....
...klant of serveerder is gebeurd, of er mensen waren die het hebben gezien en of ze hebben gereageerd. Dat helpt ons om feedback te geven aan de eigenaar”, zegt Safaa....
We moeten waken voor schijntolerantie van bedrijven en organisaties Allemaal leuk en aardig, bedrijven en organisaties die de queer gemeenschap steunen in hun marketing tijdens Pride. Maar wel alleen als...
...de feedstock, de bossen waaruit het hout gekapt wordt. Dat is in feite een geplunderde hulpbron. Ook de producenten verdienen meestal nauwelijks. Als er geld wordt verdiend dan zijn het...
...voortaan bij als levende reclamezuil. Afgaand op de enorme tassen-verzameling in mijn kast, is het een populaire marketingstrategie. Mijn kast vulde zich het afgelopen jaar met maar liefst twaalf katoenen...
...waard is voor marketingprofessionals. Zij zoeken continu naar manieren om aansluiting te blijven vinden bij de constant veranderende belevingswereld van consumenten. En om te begrijpen hoe je die aandacht kunt...
...dus vooral een marketingtruc. Het is juist gezond om zoveel mogelijk verschillende soorten groenten en fruit te eten. In samenwerking met EOS Magazine. The Making Of Timon Hartman, Leonie...
...ook nog, die komt niet vooruit. Gelukkig is daar de Feed Calculator van een Nederlandse rondreizende landbouwspecialist: interesse in het verhaal? Of willen we liever een verhaal over de ‘sterke...
...om te doen. Het is ook uitstekende marketing. We doen nauwelijks aan acquisitie, dat is niet nodig. Als je met de nieuwste technieken wereldtitels behaalt, dan bewijs je dat je...
...Hole, vindt het een sympathieke actie in het kader van bewustwording, maar heeft besloten zich er niet bij aan te sluiten. Marketingmanager Bente Bollmann: “De kwaliteit van een act blijft...
...van MAC Cosmetics Wie doet er nou make-up op om 3 uur ‘s nachts? Marketing blooper Eén van de tweets die volgden na de make-up tutorial van MAC Cosmetics Dat...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden