...Aina dwongen de grote merken om ook zwarte mensen mee te nemen in hun productontwikkeling. Door tips van vrouwen uit de #blackgirlmagic-beweging kan ik nu nudelipgloss vinden die geschikt is...
...de Nederlandse lhbti+scholieren wordt ‘homo’ of ‘dat is echt gay’ denigrerend gebruikt door medeleerlingen. De GSA’ers van het Hofstad Lyceum merken dat het vooral in de onderbouw gebruikelijk is. “Ik...
...van merken. Ze zouden het wel merken als de grote producenten hun productiewijze zouden veranderen. Wie een groot marktaandeel heeft, kan iets veranderen. Verplicht dat me om actie te voeren,...
...kennis in huis hebben, terwijl de boer zelf juist veel kennis heeft verloren. Kon de boer vroeger aan de lucht zien wat voor weer het werd, aan de koe merken...
...die wel gezond waren en hun vacht er goed uit zag. Voor de zekerheid en de variatie gebruik ik ook meerdere merken vegavoer door elkaar. En ik heb me helemaal...
...met bepaalde vergelijkbare kenmerken) en de studie van verschillen tussen deze ‘rassen’ is ontstaan en hoe die zich heeft ontwikkeld. Ze laat zien dat zelfs na de Tweede Wereldoorlog het...
...met je naam, afkomst of fysieke kenmerken Siham is zich daarom al anders gaan kleden. “Om minder op te vallen. Dan kies ik een net wat minder opvallende hoofddoek, of...
...overbevissing, vervuiling, klimaatverandering – is aangetast dat er nog van wildernis kan worden gesproken. De onderzoekers merken daarbij op dat een snelle afname van wildernis op het land inmiddels leidt...
...landen worden ondersteund, het streven is naar een half miljoen in 2025. Bij welke merken heeft de boer het het best? Merken als Peeze, Hesselink (voor bedrijven en horeca) en...
...3. Let op keurmerken Koop je je bloemen online of in de winkel, let dan op keurmerken. Kijk bijvoorbeeld naar de keurmerken van MPS. Zij beheren en ontwikkelen certificaten die...
Grote bedrijven spreken zich in reclames en met gevatte posts op social media uit tegen racisme en seksisme. Dat lijkt gedurfd, maar is vooral kopieergedrag. En merken die niet voorop...
...Volgens haar ervaar je sneller stress bij een gebrek aan lichaamscontact. “Omgekeerd merken we ook dat aanrakingen bij volwassenen ervoor zorgen dat de hartslag en bloeddruk dalen. Onder meer het...
...gegroeid zijn, of zich gesteund voelen doordat ze andere gelovige lhbti+’ers ontmoeten die achter hen staan. Dat vonden we erg bijzonder om te merken in interviews. Herkenning is zo belangrijk.”...
...de diversiteit binnen de biculturele gemeenschap laten zien. We laten met onze boot vooral merken dat we bestaan, zowel aan de lhbti+-gemeenschap als aan biculturele lhbti+’ers die nog niet uit...
...te merken aan de vlotte montage en lach-of-ik-schietdialogen. Het geheel slaat geregeld een melige weg in, maar de film stipt wel degelijk actuele issues aan. Het meedogenloze Argentijnse schoonheidsideaal bijvoorbeeld,...
...slavernij niet te tolereren’. Om deze woorden kracht bij te zetten is Gildan aangesloten bij waakhond Fair Labour Association (FLA), een samenwerkingsverband tussen universiteiten, ngo’s en merken als Nike, Adidas...
...door jongeren. Naar aanleiding daarvan schreef ik al eerder over de lessen die ik die avond leerde. Het ging over leiderschap en samenwerking, over de unieke kenmerken van jong zijn...
...Lightyear One markeert de komst van de zonneauto en een verdere verbetering van de elektrische auto. Andere merken zullen volgen, nieuwe modellen zullen weer beter presteren en flink goedkoper worden....
...Stearine is wat harder en gladder dan paraffine en kan een iets andere geur hebben, maar je moet een expert zijn om het verschil te merken. Slachtafval Stearine wordt meestal...
...niks aan. Bedrijven hebben hun eigen belangen om met ons samen te werken, maar wij zijn bezig met de boeren.” Opoku: “Keurmerken sussen voor een deel ons geweten; we kunnen...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden