...te geloven dat hun bedrijf wel degelijk aansluit bij de persoonlijke overtuigingen van de doelgroep, zelfs als dat haaks staat op de kern van hun business. Zo vroeg KLM haar...
...benadrukte ze dat KLM de ‘duurzaamste luchtvaartonderneming ter wereld is’, terwijl de CO2-uitstoot van de Nederlandse luchtvaart tussen 1997 en 2017 met ruim 40 procent steeg en KLM jaarlijks 8,6...
...zoals KLM en Booking.com vragen overheidssteun, terwijl de werkende klasse doorbuffelt. De kunst- en cultuursector valt nog verder om, sekswerkers mogen hun ‘contactberoep’ niet uitvoeren maar komen zelden in aanmerking...
...hoe het de opgejaagde en opgesloten Rohingya en Oeigoeren vergaat in Bangladesh en China. We dwepen met een kabinet dat eerder bereid was KLM te steunen dan ruim één miljoen...
...zoveel positieve feedback Je wordt extra gestimuleerd om het goed te doen, vertellen Arne Broekhoven en zijn vriendin Lieke Wouters (37). “Wij waren wel met duurzaam leven bezig. Maar in...
...York Times dat China na deze crisis des te meer zal inzetten op snelle economische groei, wat meestal ten koste gaat van het klimaat. Ook in Nederland gingen KLM en...
...en inhoud van de video. Je zou denken dat het Rode Kruis iets doet met deze feedback – en misschien de video offline haalt. Maar nee, de organisatie reageert op...
...hoogvlakte van Baraque Michel. Yes. Dit artikel verscheen eerder in OneWorld Magazine in 2017. Hoe je op vakantie de schade beperkt KLM: blauwe reus in groene kleren Emma L. Meelker...
...ophangen. Dit artikel verscheen eerder in OneWorld-magazine. KLM wil dat je verantwoord vliegt (maar wel zo vaak mogelijk) Laat KLM nou echt een Ghanese familie onze CO2-uitstoot compenseren? Daniël Poolen...
...KLM stootte in 2017 12 megaton CO2 uit, de hele KLM-AirFrance group 27,5 megaton CO2. De website van KLM vraagt bij elke aankoop of je als klant je geboekte vlucht...
...mahalo nuiiiii for all the support and positive feedback??? #tillthelastalohaaina pic.twitter.com/MxJeWvSaAt — ti (@tiarekolo) December 4, 2019 De Greta’s die we negeren Chinees-Nederlandse jongeren pikken racisme niet meer Birk Heijkants...
...zeker potentie in zit voor de toekomst: “Als de informatie op de goede manier wordt voorgelegd aan de consument kun je uiteindelijk het gedrag beïnvloeden.” Bijvoorbeeld door onmiddellijk feedback te...
...artikel te vinden op de website van National Geographic. Wij leven in een micro-plasticsoep, is dat erg? KLM wil dat je verantwoord vliegt (maar wel zo vaak mogelijk) Daniël Poolen...
...het echt niet anders kan, compenseer dan uw CO2–uitstoot.’ Het is een positieve campagne van KLM, dat zichzelf opnieuw uitvindt als ‘duurzame’ luchtvaartmaatschappij. KLM stimuleert je op alle mogelijke manieren...
...help us recycle’-campagne – een campagneslogan die schaamteloos gekopieerd werd van kledingmerk Patagonia. En nota bene KLM roept op haar beurt klanten met de fly responsibly-campagne op om minder te...
...van planten en diersoorten. Een kwalijke en koloniale houding, die bovendien contraproductief is. Een tijdje terug publiceerde Amerikaanse nieuwssite Buzzfeed de resultaten van een jaar lang onderzoek naar ’s werelds...
...die keuzes. Zo ziet de partij wel iets in een burgercomité dat feedback geeft op wetsvoorstellen, voordat het Europees Parlement over de plannen stemt. Met burgers die door middel van...
...wij het anders doen. Wij hebben kritiek en feedback gekregen van de ouderen, maar we nemen ook nieuwe dingen mee uit onze eigen omgeving. Misschien gaan onze kinderen ook over...
Klimaatgezant Marcel Beukeboom is het gezicht van het Nederlandse klimaatbeleid. Hij zag hoe de Nederlandse Staat een aandeel in KLM/Air France kocht en vraagt zich af: wat betekent (mede-)eigenaar zijn...
...wilden er zo duurzaam mogelijk leven, dus inzetten op gedragsverandering van de bewoners en ze feedback geven op hun energiegebruik. En veel gemeenschappelijke voorzieningen creëren: gezamenlijke keukens, een yoga-ruimte, co-working...
Deze site maakt gebruik van cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden en onze site te verbeteren. AccepterenInstellingen
Cookiebeleid
Overzicht cookies op oneworld.nl
We verzamelen via cookies gegevens met het doel de technische werking van de website en uw gebruiksgemak te garanderen. De cookies (kleine tekstbestanden die bij het eerste bezoek aan deze website worden opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone) zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren.
Hiervoor gebruiken wij cookies van Google Analytics, dat het sitegebruik geanonimiseerd registreert en hiervan gegevens opslaat. Met deze gegevens maken wij bezoekstatistieken, op basis waarvan we verbeteringen doorvoeren op onze website. Google Analytics verschaft deze geanonimiseerde data aan derden indien wettelijk verplicht, of als deze derden de data namens Google Analytics verwerken. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor deze anonieme gegevensverwerking door Google Analytics.
Daarnaast gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn.
Via deze cookiebalk krijgt u de mogelijkheid om de cookies te accepteren of de instellingen aan te passen. Onder 'Overige cookies' kunt u diverse cookies van externe diensten (zoals youtube, facebook, vimeo) uitzetten.
Een opt-out van Google Analytics op deze website kan via deze link.
Mocht u hierover vragen hebben, kunt u mailen naar: lezers@oneworld.nl
Op deze site gebruiken we functionele cookies van WordPress en WooCommerce. De cookies van WordPress zorgen ervoor dat de website beter kan worden gebruikt door bezoekers. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u kunt zien of u bent ingelogd, ze houden ook bij welke individuele voorkeuren u hebt gekozen op uw profielpagina. De cookies van WooCommerce zijn van onze betaalde diensten (Vriendenabonnement, Vacaturebank, Partnernetwerk, Online agenda) en zorgen ervoor dat producten worden onthouden tijdens het aankoopproces. Elke aankoopsessie bij WooCommerce bevat een unieke code voor elke klant, zodat er kan worden achterhaald waar de productgegevens voor elke klant te vinden zijn. Deze cookies kunt u niet uitzetten.
In onze artikelen gebruiken wij content van diverse externe diensten. Het is mogelijk om de volgende cookies uit te schakelen. Hiermee wordt deze content niet langer getoond.
Naam cookie
Soort content
youtube_embed
Youtube player embed
vimeo_embed
Vimeo player embed
google_maps
Google maps embed
twitter_widget
Twitter social widget
soundcloud_embed
Soundcloud player embed
instagram_embed
Instagram embed
Daarnaast gebruiken we Google reCaptcha om de website te beschermen tegen bots. Ook dit kan hier uitgezet worden, maar formulieren die hiervan gebruik maken kunnen dan niet ingediend worden