- Amersfoort, Netherlands
- 19 december 2023
Ervaring
- Ontwikkelen van strategische communicatie-initiatieven voor onze belangrijkste klanten
- Verantwoordelijk voor professionele ontwikkeling van het team en dus het voeren van voortgangsgesprekken, opstellen van leerdoelen en uiteindelijk beoordelingsgesprekken.
- Coördineren van capaciteit in relatie tot klantprojecten binnen het team, het beheer van de takenlijst, het verdelen van verantwoordelijkheden en het bevorderen van samenwerking binnen het team.
- Verantwoordelijk voor het inwerken van alle nieuwe collega’s door middel van het verzorgen van trainingen, het toewijzen van taken en het bieden van begeleiding. Tevens de taak om werk te controleren en constructieve feedback te verstrekken.
- Management team assisteren bij operationele taken en administratieve werkzaamheden, waaronder het beheer van facturen, urenregistratie en capaciteitsplanning.
- Verantwoordelijk voor strategiebepaling en implementatie van Search Engine Advertising, Social Media campagnes en data rapportage voor het MKB.
- Onboarding en begeleiding van nieuwe collega's.