- Haarlem, Netherlands
- 8 juni 2022
Ik ben een sociale, verantwoordelijke, motiverende en empathische manager met ervaring in het (operationeel) aansturen van een team. Het is mijn doel om met een kritisch realistische blik (samen-)werkprocessen zo te optimaliseren of op te zetten dat doelstellingen behaald worden. Het creëeren van maatschappelijke impact d.m.v. mijn werkactiviteiten is voor mij van groot belang. Ook ben ik van mening dat mijn kwaliteiten het best tot zijn recht komen in een mensgerichte functie.
Een introductie op papier is verreweg niet toereikend genoeg om een compleet beeld te schetsen. Koffie houd ik van, een goed gesprek ook. Ik kijk uit naar een verdere kennismaking!
Opleiding
Ervaring
Management business unit Duurzaam Wonen:
* Ontwikkelen, opzetten en optimaliseren processen
* Monitoren, ontwikkelen en communiceren van werkinstructies
* Motiveren team (situationeel leiderschap)
* Ontwikkeling team (d.m.v. coaching, opleiding en feedback)
* Voeren van werkoverleg, functionerings-, beoordelings- en exitgesprekken
* Coördineren van werkvoorraad, organiseren en plannen capaciteit afdeling
* Verantwoordelijk voor kwaliteit van resultaten
* Coaching en training medewerkers Customer Care
* Verantwoordelijk voor uitvoering en ontwikkeling team (+/- 20 teamleden)
* Structurele ontwikkelingsgesprekken
* Verantwoordelijk voor klantretentieprogramma Customer Care
* Coordinator logistiek team Customer Care
* Shiftcoach
* Coordinator webcare
* Trainer klantretentie
* Assistent Compliance
* Mentor startende agents