• Amsterdam, Netherlands
  • 1 juni 2023

Ik ben gestart als zelfstandig ondernemer. Een winkel in cadeau en designartikelen in een van de negen straatjes van Amsterdam. Voor de werkgevers die volgden na dit avontuur heb ik mij altijd ingezet alsof het mijn eigen bedrijf betrof. Ik werk graag zelfstandig maar contact en verbinding met collega’s, klanten en leveranciers is voor mij een must. Ik zet mijn creativiteit in daar waar mogelijk en met mijn praktische en originele aanpak maak ik waar wat ik beloof. De afgelopen 14 jaar heb ik dat gedaan als officemanager. Ik heb grote verbouwingen begeleid, originele personeelsfeestns van begin tot eind georganiseerd en werd vaak benoemd als het hart van het bedrijf. Ik heb ook veel ervaring opgedaan bij een reclamefotograaf, het plannen en organiseren van grote fotoshoots vraagt om een concrete aanpak.

Categorie
E-mail
b.waal8@gmail.com

Opleiding

HBO @ Artemis Academie
aug 1997 — jun 1999

Interieur styling & vormgeving

MBO @ Ondernemers College Amsterdam
aug 1987 — jun 1991

Detailhandel en Internationale handel

Ervaring

Zelfstandig ondernemer @ Bianca Waal Keramiek Atelier
jan 2022 — mei 2023
Office manager @ Portavita BV
mei 2007 — nov 2021

Portavita is een internationaal IT bedrijf in de eHealth. Zij ondersteunt zorgverleners en patiënten bij behandel- en preventieprogramma’s om de zorg te verbeteren. Portavita is in de jaren flink gegroeid, ook internationaal. Mijn werkzaamheden waren zeer uiteenlopend. Ik heb veel tijd aan verbouwingen, verhuizingen en inrichting mogen besteden. Een aaneenschakeling van bedrijfspanden die vroegen om de nodige creativiteit en praktisch inzicht, uiteindelijk hadden we in Amsterdam zo’n 600 m2. Opbouwen en in stand houden van relaties met leveranciers, het vinden van originele uitjes, locaties voor diners en borrels was een van mijn favoriete bezigheden. De extra projecten zoals organisatie van stoelmassages en het opzetten en aansturen van ons eigen lunch café waren werkzaamheden die mij veel voldoening gaven. Ik zorg er graag voor dat mensen het naar hun zin hebben. In de afgelopen 14 jaar heb ik mij zelfstandig kunnen ontwikkelen en ben ik meegegroeid met het bedrijf.

• HRM/ personeelszaken
• Inkoop, leveranciers contacten
• Lunch café opzetten en aansturen, Organiseren
feesten, borrels, workshops etc.
• Coördineren verhuizingen, verbouwingen,
onderhoud, contact met verhuurders
• Administratie, facturatie, post

Personal assistent @ Geek Zwetsloot fotografie
mrt 1997 — jul 2001

Geek Zwetsloot reclamefotograaf had veel uiteenlopende opdrachten, industrie, ministerie maar ook product (auto) en portretfotografie. Ik hield mij vooral bezig met de productie en het coördineren van foto opdrachten. Zoals het uitzoeken van de modellen en het vinden van de juiste locaties. Het boeken van assistentes en visagistes en de styling. We hebben samen Studio 8 opgezet. Een grote fotostudio in Amsterdam voor verhuur en eigen gebruik. Ik zorgde voor de verhuur en alle wensen die daarbij kwamen kijken.

• Productie, organisatie en het coördineren van foto opdrachten
• Opzetten en organiseren van verhuur foto/ filmstudio, Studio8 te Amsterdam
• Verzorgen van mailingen voor Geek Zwetsloot Fotografie & Studio 8
• Presentaties van het fotowerk bij reclamebureaus

Zelfstandig ondernemer @ Broadway
mrt 1992 — mrt 1997

Een winkel en groothandel in design/ cadeau artikelen in de Berenstraat te Amsterdam. Wij leverden als groothandel ook aan andere cadeauwinkels en woon/warenhuizen in Nederland. Mijn enthousiasme voor het etaleren, het inkopen en zelf producten maken hebben ervoor gezorgd dat ik de opleiding interieurstyling bij Artemis ben gaan doen.

Neem contact op met de kandidaat

Contact