- Amsterdam, Netherlands
- 15 mei 2023
Opleiding
Vierjarige studie in een versneld traject van drie jaar.
Ervaring
Issue Killers is een 12 weken durend traineeship waarin studenten en young professionals een maatschappelijke campagne neerzetten. Dit jaar met het thema 'Ongelijkheid'.
Tijdens het programma delen experts hun ervaringen en kennis in inspirerende presentaties. Verder krijgen we trainingen die ons helpen met het opzetten en uitvoeren van de campagne, en die goed van pas komen in de rest van mijn professionele carrière.
Denk aan:
* ‘Hoe werk je met elkaar samen?’
* ‘Hoe organiseer je een succesvolle campagne’
* ‘Hoe zorg je ervoor dat een project van begin tot eind goed wordt uitgevoerd’.
Na afronding van het programma weet ik hoe ik mijn skills kan inzetten om mijn mening te laten horen en een positieve maatschappelijke impact te maken!
INTK is een marketing bedrijf dat non-profit organisaties in de culturele sector helpt met het ontwikkelen van digitale strategieën.
Mijn verantwoordelijkheden zijn als volgt:
* Digital marketeer: met behulp van de Google Grants maak ik campagnes voor culturele organisaties en installeer ik Google Analytics 4 met behulp van Google Tag Manager.
* Account manager: ik ben contactpersoon van 27 organisaties verspreid door Nederland. Daarnaast schrijf ik maandelijkse rapportages met behulp van Google Analytics en adviseer ik op SEO gebied.
* Business developer: Ik bereid leads voor, bel ze op en pitch een samenwerking met ons (op locatie).
* Manager: ik stuur facturen en plaats vacatures.
De Horecabox is gespecialiseerd in noten, pitten en zaden. De beste kwaliteit voor de laagste prijs!
Zowel B2B als B2C gericht. Mijn taken waren onder andere:
* Social media
* Online marketing
* Visite kaartjes ontwerpen
* Webshop bij houden