- Hoorn, Netherlands
- 29 augustus 2023
Door mijn ervaring als content strateeg en content manager bij verschillende media- en digital marketingbureaus denk ik strategisch en creatief na over contentmarketing activiteiten.
Ik geloof in de kracht van de juiste doelgroepsegmentatie in combinatie met relevante content in de juiste fase van de consumer journey, hierbij ook kijkend naar hoe consumenten verschillende mediakanalen gebruiken.
Daarnaast ben ik bedreven in het tactisch briefen van (creatieve) bureaus en het toezicht houden op de performance en gestelde KPI’s.
Opleiding
Communicatiewetenschappen - richting Communicatie & Commerciële Voorlichting.
Masterscriptie over merkgerelateerde activiteiten die jongeren op social
media uitvoeren, waarbij ik de koppeling tussen social media
marketing, merkcommunicatie en (online) identiteitsvorming maakte.
Communicatiewetenschappen. Afstudeerrichting: Internet als vrijetijdsbesteding.
Specialisaties: marketing, kind & media, mediaplanning
Ervaring
- Opstellen van (digital) content strategieën voor diverse klanten
- Creatieve brainstorms en workshops
Opstellen van contentstrategieën voor diverse klanten, managen van content trajecten en eerste aanspreekpunt voor (social) content
Opstellen van social media- en contentstrategieën, social advertising, influencer marketing en bredere brandingcampagnes.
Opstellen, monitoren, optimaliseren en evalueren van digital mediaplannen