Partnerbericht

Loyaliteit: je donateurs letterlijk in het zonnetje zetten

 

De campagne van 1%CLUB speelt hier opnieuw op in met hun campagne. Bedankte de organisatie vorig jaar nog iedere donateur met een persoonlijke video, ook dit jaar (vandaag) vullen ze hun (loyaliteit) campagne opnieuw op een originele manier in.

 
Suzanne van Straaten (Marketing Manager) licht toe: ”We willen onze trouwe leden persoonlijk bedanken voor hun support. We zetten ze letterlijk in het zonnetje, om ze te bedanken voor hun steun voor onze projecten. Zo gingen we op pad om een aantal van onze meest trouwe leden te verrassen. Thuis, op het werk of op welke plek ze op dat moment ook waren. Met de mobiele studio hebben we direct een fotoshoot met ze gedaan.”

 
 

Een selecte groep van ‘trouwe leden’, ongeveer 5%, van onze community, hebben we uitgenodigd om ze te trakteren op zo’n zelfde zonnige fotoshoot op ons kantoor in Amsterdam. Vandaag staat dus de hele dag de deur open om mensen te ontvangen en ze flink in het zonnetje te zetten.

 

 
 
Alle andere mensen die projecten hebben gesteund vergeten we uiteraard niet. De hele dag gaat het 1%CLUB team, inclusief vrijwilligers, schrijven: ansichtkaarten en borden. De borden worden gebruikt in foto’s waar de naam en gesteunde projecten op getoond worden. De foto’s worden 1-op-1 naar de betreffende leden gestuurd.

 

 
 
 
Uiteraard worden de foto’s direct geupload naar een Facebook album , zodat de online community de voortgang kan volgen.
 
 
 
Offline doen we dit met ansichtkaarten: als online platform vinden we het belangrijk om niet alleen online in contact te staan met onze community. De hele schrijven we ansichtkaarten met een persoonlijk bedankje erop”
 
 
 

Het hele proces is tussen 13.00 en 20.00 uur live te volgen via de livestream. Op de homepage, www.1procentclub.nl, wil 1%CLUB meer mensen activeren ook ‘trouw lid’ te worden door maandelijks projecten te steunen. Een bedankje wordt ook dan in het vooruitzicht gesteld, Persoonlijk, uiteraard..