logovacatures_kleinformaat

Hersenstichting

Je hersenen laten je praten, lachen, genieten… en nog wel duizend dingen meer. Zonder dat je erbij stil staat heb je ze nodig bij alles wat je doet, denkt en voelt. Denk je eens in hoe het zou zijn als er iets met ze gebeurt… Een hersenaandoening zet je leven op z’n kop. Daarom zet de Hersenstichting alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen.

Om dit te bereiken laten we onderzoek doen, geven we voorlichting en zetten we ons in voor betere patiëntenzorg, revalidatie en participatie. We zetten niet in op één aandoening, maar investeren breed in baanbrekende oplossingen die hersenaandoeningen helpen voorkomen, afremmen, of genezen, en mensen met een hersenaandoening zo goed als mogelijk laten meedoen in de maatschappij. Nu en in de toekomst.

 

Voor het team Fondsenwerving zijn wij per direct op zoek naar een

 

Allround junior/medior fondsenwerver (32- 36 uur)

 

Het team Fondsenwerving werft donateurs en creëert betrokkenheid onder het Nederlands publiek. Dankzij onze trouwe achterban van ruim 165.000 donateurs en 30.000 vrijwilligers kunnen wij het verschil maken voor mensen met een hersenaandoening en hun naasten. De Hersenstichting groeit snel en we werken hard aan het verder uitbouwen van onze achterban en de groei in zowel inkomsten als impact door diverse (vernieuwende) fondsenwervende projecten.

 

 

Wat ga je doen? 

Je richt je samen met het team op onze verschillende doelgroepen: particulieren, fondsen en bedrijven. Het betreft een allround functie, waar je binnen een team van professionele fondsenwervers werkt voor alle verschillende segmenten en met de diverse technieken van fondsenwerving. Daarnaast werk je intensief samen met interne inhoudelijk deskundigen, onze database marketeers en onze collega’s van communicatie.

 

Jij….

  • ontwikkelt en analyseert donor journeys, telemarketing campagnes, loyalty programma en mailingen in samenspraak met collega’s
  • stuurt onze diverse wervingsbureaus aan, monitort resultaten, handelt klachten af en geeft trainingen aan straatwervers en callcenter agents
  • ontwikkelt en monitort het bedankproces en journeys die daaruit volgen
  • organiseert zelfstandig bijeenkomsten voor donateurs, vrijwilligers en bedrijven
  • onderhoudt contact met bedrijven en major donors
  • ondersteunt bij afdelingsoverstijgende projecten, zoals Ommetje
  • ondersteunt in de ‘blik naar buiten’, door concurrentieanalyse, en het volgen van de laatste ontwikkelingen op het gebied van fondsenwerving in binnen- en buitenland
  • maakt selecties en campagnes in ons CRM-systeem aan, analyseert, monitort en evalueert deze.

 

 

 

Wie ben jij?

Jij past je eigen gedragsstijl gemakkelijk aan om een gesteld doel te bereiken en neemt van nature je collega’s hierin mee.

 

Jij….

 

  • hebt hbo werk- en denkniveau
  • minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van marketing en sales en/of fondsenwerving. Ervaring binnen de sector is een pré, maar geen vereiste
  • hebt cijfermatig inzicht en analytisch vermogen
  • hebt ervaring met CRM- en/of fondsenwervingssystemen
  • bent flexibel en relatiegericht, kunt goed schakelen tussen diverse typen mensen en organisaties
  • hebt oog voor de behoeften van de giftgever zonder de belangen van de organisatie uit het oog te verliezen en je weet de juiste balans te vinden tussen inhoud en fondsenwerving, tussen impact en inkomsten
  • bent leergierig, ziet en benut kansen (bent scherp en sensitief) en hebt een antenne voor nieuwe ontwikkelingen
  • bent communicatief sterk, creatief in het aandragen van originele oplossingen en ideeën en een teamplayer
  • hebt affiniteit met hersenaandoeningen, zodat je in staat bent onze relaties ook inhoudelijk te woord te staan
  • voelt je comfortabel in een groeiende organisatie die in beweging is
  • enthousiasmeert ons en de buitenwereld.

 

 

Wij bieden jou: 

Een afwisselende, uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiende organisatie met enthousiaste en betrokken collega’s! Zo leuk, dat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.

We bieden in eerste instantie een jaarcontract. Het salaris is afhankelijk van relevante werkervaring en ligt tussen € 2.771,- en € 3.946,- bruto per maand exclusief 8,5% vakantietoeslag voor een 36-urige werkweek. Ruim voldoende vakantiedagen (als je belooft terug te komen). De Hersenstichting heeft een eigen arbeidsvoorwaardenregeling.

 

Interesse?  

Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Ellen Janssens,  Manager Fondsenwerving via tel. 06-20 99 53 77 of  ejanssens@hersenstichting.nl.

Je motivatiebrief en CV kun je tot 4 maart sturen aan Mariska van den Berg,  hr adviseur via vacature@hersenstichting.nl. o.v.v. ‘vacature junior databasemarketeer’. De gesprekken vinden plaats in week 11 en 12.

 

Maanweg 174
2516 AB Den Haag
Netherlands