Tot 5 juli kunnen alle goede doelen hun mooiste advertentie insturen voor de NRC Charity Awards. Winnaars krijgen gratis advertentieruimte in de krant. Er is een vakjury- en een publieksprijs. Beide bestaan uit viermaal een full colour spread in NRC Handelsblad en/of nrc.next. De publieksprijs wordt bepaald via de website; met een emailadres kan eenmaal…

Tot 5 juli kunnen alle goede doelen hun mooiste advertentie insturen voor de NRC Charity Awards. Winnaars krijgen gratis advertentieruimte in de krant.

Er is een vakjury- en een publieksprijs. Beide bestaan uit viermaal een full colour spread in NRC Handelsblad en/of nrc.next. De publieksprijs wordt bepaald via de website; met een emailadres kan eenmaal worden gestemd.  Alle goede doelen ingeschreven in de goede doelendatabank van Kennisbank Filantropie kunnen meedoen. De advertentie dient vóór vrijdag 6 juli upgeload worden via de website. Vorig jaar vond de advertentiewedstrijd voor de eerste maal plaats. Winnaar van de publieksprijs werd Wakker Dier met de ‘evolutie van de kilo knaller’; de publieksprijs was voor het Reumafonds.

Bewuster geworden door dit artikel?

Onze journalistiek is toegankelijk voor iedereen en dat willen we zo houden. Met een kleine bijdrage help jij ons anderen ook bewust te maken. Alvast bedankt!

Ja, ik doe graag een eenmalige donatie!
Hoeveel wil je doneren?

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief

Advertentie

OneWorld-online_banner-600×500 + waaier