“We kunnen niet op eilanden blijven werken in een wereld die zo snel verandert”, aldus Stan Sthanunathan, Vice President Consumer & Market Insights bij Unilever. “Met het aanstellen van een ambitieuze set doelen voor duurzame ontwikkeling hebben we een stap gemaakt. Nu is het tijd om samen te werken aan het behalen van deze doelen.”

Hoe het werkt

Op Paragon delen partners hun marktonderzoek, ideeën en inzichten in vraagstukken rondom duurzame ontwikkeling. Deze informatie is vrij toegankelijk voor iedereen die zich aansluit bij het initiatief. Paragon zal worden bestuurd door een groep overheden, onderzoeksorganisaties, NGO’s, academische instellingen en zogenaamde cliënten die vier keer per jaar in overleg gaan over drie brandende vragen gelinkt aan de Global Goals. Deze vragen worden toegevoegd aan de marktonderzoeken die de partners dat kwartaal uitvoeren.

Een mondiaal partnerschap

Met Paragon hopen Unilever en zijn partners een mondiaal partnerschap op te richten rondom de Global Goals. Daarnaast moet het platform landen en organisaties ondersteunen bij het implementeren van de nieuwe set doelen. In april of mei dit jaar zal Paragon worden gelanceerd. Onder meer Coca Cola, PepsiCo, Kantar, Nielsen, Save The Children en Sapient Nitro zijn al betrokken bij het initiatief.

 Meer informatie of aanmelden als partner? Kijk dan op de Paragon website

Bewuster geworden door dit artikel?

Onze journalistiek is toegankelijk voor iedereen en dat willen we zo houden. Met een kleine bijdrage help jij ons anderen ook bewust te maken. Alvast bedankt!

Ja, ik doe graag een eenmalige donatie!
Hoeveel wil je doneren?
670

Over de auteur

Bezoek auteurspagina

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief