In deze tijd van groeiende aandacht voor maatschappelijke vraagstukken als waterschaarste, voedselverspilling en armoede, neemt het aantal maatschappelijk verantwoorde ‘cross-sectorale partnerschappen’ in hoog tempo toe.

Deze factsheet gaat in op de voordelen en risico’s van partnerschappen tussen ngo’s en bedrijven, de succesfactoren voor samenwerking en het vinden van een geschikte partner.

Bewuster geworden door dit artikel?

Onze journalistiek is toegankelijk voor iedereen en dat willen we zo houden. Met een kleine bijdrage help jij ons anderen ook bewust te maken. Alvast bedankt!

Ja, ik doe graag een eenmalige donatie!
Hoeveel wil je doneren?
670

Over de auteur

Gabi Spitz werkt als senior onderzoeker bij Kaleidos Research (Stichting NCDO).
Bezoek auteurspagina

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief

Advertentie

OneWorld-online_banner-600×500 + waaier