Ben & Jerry’s mag dan vooral bekend staan om hun lekkere ijs, het is een bedrijf met missie. In hun businessmodel tellen de sociale en duurzame aspecten namelijk net zo zwaar als het verkopen van het lekkerste ijs. En dat zouden meer bedrijven moeten doen! Daarom nodigt Ben & Jerry’s jonge, briljante geesten uit om hun ideeën in te dienen voor een duurzame onderneming die echt een verschil gaat maken.  Wat er te winnen valt? Tienduizend euro, een half jaar begeleiding van duurzaamheidsexperts Ashoka én promotie van het bedrijfsidee op een nieuwe Ben & Jerry’s ijssmaak. Ben & Jerry’s roept iedereen met een briljant idee op: doe mee met de wedstrijd en verander de manier van zaken doen!

Lees meer via www.joinourcore.com

Bewuster geworden door dit artikel?

Onze journalistiek is toegankelijk voor iedereen en dat willen we zo houden. Met een kleine bijdrage help jij ons anderen ook bewust te maken. Alvast bedankt!

Ja, ik doe graag een eenmalige donatie!
Hoeveel wil je doneren?
670

Over de auteur

Bezoek auteurspagina

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief