Naar aanleiding van het succes van voorgaande jaren had de BiD Challenge 2007 al een iets andere opzet gekregen: voor het eerst werd er in zeven landen een lokale BiD Challenge-competitie georganiseerd, naast de internationale variant die vanuit Nederland wordt gecoördineerd. Ook die competities waren succesvol.

De ambities voor de komende jaren zijn nog groter, zegt woordvoerder Susanne Reuling van BiD Network. Voor 2010 mikt ze op deelname van twintig landen. De opzet zal daarbij enigszins veranderen: de BiD Challenge zal geen jaarlijkse wedstrijd meer zijn, maar een permanent platform voor het beoordelen en waarderen van ondernemingsplannen. Reuling: 'Zo kunnen we ondernemers sneller duidelijkheid verschaffen. In plaats van een tijdspanne van acht maanden, kunnen ze dan al binnen een maand weten of ze voor financiële ondersteuning in aanmerking komen.'

 

Meer informatie op www.bidnetwork.org

Bewuster geworden door dit artikel?

Onze journalistiek is toegankelijk voor iedereen en dat willen we zo houden. Met een kleine bijdrage help jij ons anderen ook bewust te maken. Alvast bedankt!

Ja, ik doe graag een eenmalige donatie!
Hoeveel wil je doneren?
670

Over de auteur

Zelfstandig ondernemer, gespecialiseerd in de begeleiding van partnerschappen voor duurzame ontwikkeling. Eind 2015 verschijnt haar boek …
Bezoek auteurspagina

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief