Stagiair Email & Marketing automation bij UNICEF Nederland
- 4 actieve vacatures (bekijk)
Omschrijving
UNICEF heeft een opdracht: ervoor zorgen dat elk land de rechten van kinderen,
die zijn vastgelegd in het Verdrag voor de Rechten van het Kind, respecteert
en naleeft. Dit is de mooiste opdracht die je kunt krijgen en die UNICEF samen
met regeringen, bedrijven, particulieren en kinderen uitvoert.
Ben jij analytisch, nauwkeurig, nieuwsgierig en heb je affiniteit met marketingtechnologie? Wil je leren hoe je realtime klantreizen inricht en optimaliseert met behulp van Dynamics Customer Insights? En wil je dat combineren met bijdragen aan de doelstellingen van het mooie werk van UNICEF?
Dan is deze stage iets voor jou!
Stagiair Email & Marketing Automation
32 uur per week
Voor de periode vanaf 1 september voor 3 tot 6 maanden
Locatie: ma & do op kantoor in Den Haag, overige dagen flexibel
Dit ga je doen
Als stagiair email & marketing automation binnen ons team werk je nauw samen met onze channelmarketeer Je werkt vooral uitvoerend mee, maar we waarderen het als je actief meedenkt en verbetervoorstellen aandraagt. De focus van onze werkzaamheden is gericht op het verval proces, de journey rondom nalaten aan UNICEF en noodhulp campagnes. Verder ondersteun je bij het:
- Het opmaken van emails, meedenken in de onderwerpregel en de CTA's
en A/B testen en het beoordelen van het resultaat van onze emails. - Meedenken in het optimaliseren van het kanaal email.
- Testen, monitoren en optimaliseren van customer journeys.
- Analyseren van resultaten en signaleren van verbeterkansen daarin.
- Nieuwe journey voorstellen doen.
- Meedenken over de inzet van realtime marketing in campagnes.
- Werken met tools als MS Dynamics 365, CloseAlert,Miro en Power BI.
Dit neem jij mee
- Je volgt een relevante hbo-opleiding zoals bijv. richting commerciële economie, marketing, data-driven marketing, communicatie.
- Je hebt interesse in email marketing, marketing automation en klantdata.
- Je werkt nauwkeurig, bent leergierig en houdt van optimaliseren.
- Ervaring met Dynamics Customer Insights, Power BI of soortgelijke tools is een pré.
Waarom UNICEF Nederland?
- Je krijgt tijdens je stage een kijkje achter de schermen bij UNICEF Nederland. Doet ervaring op bij een middelgrote organisatie, ontwikkelt meer kennis over kinderrechten en leert onder andere meer over hoe we als UNICEF impact kunnen maken op levens van kinderen.
- Een leerzame stage in een innovatief marketingteam.
- Intensieve begeleiding en samenwerking met ervaren marketeers.
- Ruimte om je analytische en technische skills te ontwikkelen, en natuurlijk zal je ook ontwikkelen in jouw creatief denkvermogen. Mogelijkheden zien!
- Leuke contacten met andere stagiairs die dezelfde periode beginnen.
- Dagelijkse wandel- of hardlooprondjes in het Haagse Bos met beschikbare douches en kleedkamers.
- Deels vanuit huis te kunnen werken en minimaal 2 dagen op kantoor.
- Bovendien ligt ons kantoor op loopafstand van Den Haag CS.
- Wij bieden een reiskostenvergoeding, een werklaptop, een passende stagevergoeding voor studenten die staan ingeschreven bij een onderwijsinstelling.
Wil je meer weten?
Mail dan naar Monique van Delft mvandelft@unicef.nl.
Reageren doe je zo
Je brief en CV en je portfolio (als je die hebt) waarom jij een geschikte kandidaat voor deze stageplaats bent, kun je tot en met 15 augustus 2025 insturen via de online button op onze site.
Bij UNICEF Nederland geloven we in ieders unieke bijdrage. Verschillende achtergronden en perspectieven zijn nodig om zoveel mogelijk impact te kunnen maken voor kinderen wereldwijd. We streven daarnaast naar een werkomgeving waar iedereen zich gerespecteerd en gewaardeerd voelt. Precies om wie je bent.
Wij vragen van alle medewerkers uiteraard de bereidheid tot het naleven van onze gedragscode en medewerking bij het opvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag.
We stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs.
www.unicef.nl