‘Zomaar geld weggeven brengt een betere wereld niet dichterbij’, vindt Marjolein Nienstadt, journaliste en oprichtster van de opiniesite Corporate Compassion.

Volgens haar gaat het niet om zelf veel verdienen en daarnaast een beetje geld afstaan uit liefdadigheid. Als bedrijf kun je ook geld verdienen aan het verbeteren van de wereld: ‘Kijk naar bedrijven als Triodos, Snurk Beddengoed, Tendris en Puro’, zegt Nienstadt.

 

Lees Nienstadts verhaal op Management Team

Foto (cc)

Bewuster geworden door dit artikel?

Onze journalistiek is toegankelijk voor iedereen en dat willen we zo houden. Met een kleine bijdrage help jij ons anderen ook bewust te maken. Alvast bedankt!

Ja, ik doe graag een eenmalige donatie!
Hoeveel wil je doneren?
670

Over de auteur

Bezoek auteurspagina

Ik wil dat OneWorld blijft bestaan

AbonneerDoneer

Lees je bewust via onze wekelijkse nieuwsbrief